maandag 23 januari 2012

inspiratie

Dit kan je dus ook doen met doodles.



Best bizar wat hij maakt. Ik krijg er een heel erg "dat wil ik ook" en een "dat kan ik nooit" gevoel van.


1. My Craft Room, 2. Craft room redux, 3. 63585989_2d87b3a402, 4. Craft room, 5. craft room, 6. Craft Room, 7. craft room (after), 8. craft room 008, 9. Craft room

Julie heeft onlangs een organisation week georganiseerd. Een week lang blogposts met ideeën hoe je je studio kan organiseren. Nu heb ik zelf niet het idee dat ik een studio heb, maar ook een knutselkamer of een kast waar je spullen staan opgeborgen moeten af en toe opgeruimd worden.
Vooral de tip om te bedenken waar je het voor gebruikt vind ik bruikbaar.
Er komt een sieradenhoekje, journalhoekje, fimohoekje enz enz enz. Ooit dan, nu nog niet.

Op Willowing is vorig jaar een opruimworkshop gegeven. Deze staat nog online en is gratis.

Deel ook je inspiratie bij Create with joy.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten