zaterdag 19 september 2009

Verrassing!

Laatst kreeg ik een mandje met mooie heideplantjes kado. Erg mooi, ben er ook heel blij mee. Het beste nieuws is dat de katten het bakje redelijk met rust laten. Of heide kan wel wat hebben, dat kan natuurlijk ook. Gisteren lag er wel een complete pol uit, maar die kon ik weer makkelijk terugstoppen.



Alweer een hele tijd geleden kreeg ik instructies hoe ik Verrassings ATC kon maken. Daar heb ik heerlijk mee zitten spelen.
Je trekt 5 kaartjes met opdrachten en die opdrachten verwerk je in je ATC.



Een plastic tas in stukken geknipt met een kartelschaar, 2 opdrachten in 1. Het was even zoeken, maar toen vond ik ook nog 2 postzegels. Ik moet er veel meer hebben, maar waar??? Wat knoopjes en wat verf.



En daarna nog 1 gemaakt. Het muziekblad was een stukje afvalpapier. Tijdens het kleuren zag ik pas dat er dancing op stond. Daar had ik nog een lief plaatje bij.



Geen opmerkingen:

Een reactie posten