woensdag 2 september 2009

kleurpotloden

Al weer heel wat jaartjes geleden kreeg ik van een vriendinnetje een grote doos kleurpotloden kado. Ik was er toen erg blij mee, maar heb ze niet vaak gebruikt. Maar nu ben ik ook om, ik kleur stempelafdrukjes in met potlood en daarna doezelen met geurloze terpentine. Het heeft een tijdje geduurt voordat ik door had welk papier ik het best kon gebruiken en hoe ik het best kon inkleuren. Met de zijkant van je punt, gezien op de Divadag door Hermine.
Inmiddels ben ik verliefd geworden op de derwent potloden, maar verstandige ik heeft besloten eerst de gekregen doos op te maken. Als ik nu veel kleur, dan is die doos zo op.



Voeg wat stukjes scrappapier toe aan zo'n afdrukje en wat leuke embellishments en je hebt een hele leuke kaart. Op de bloem is nog ruimte voor een groet, maar die laat ik nog even leeg. Nu kan ik de kaart nog voor alles gebruiken.

Wil je echt mooie scrapkaarten zien dan raad ik je een bezoekje bij Elma aan. Ook Jaqueline weet altijd iets bijzonders van haar kaarten te maken.
Het heeft zo z'n voordelen om jezelf te beperken tot slechts 1 creatieve hobby. Je word er goed in en al je hobbygeld kan je daaraan besteden. Ik weet echter van mezelf dat ik dat niet kan. Ik moet steeds weer iets nieuws te frutsen hebben. De ene week hou ik van fimoklei, dan weer van verf, of toch liever scrappen.

En ik had ook nog leuke post dit weekend. Gekregen van Bettie, voor onze maandelijkse swapgroep. Het thema was reizen en als formaat was een skinnie gekozen. Els, die deze maand de host was stuurde nog een leuke bedankttag mee. Wat een verwennerij!


Geen opmerkingen:

Een reactie posten