vrijdag 11 september 2009

Friday Fill Ins

1. Dat is een geweldige manier om te zijn.

2. Waar ben jij? Ik ben hier!

3. De mogelijkheden zijn: rode wijn, spa rood of cola.

4. Andijviestampot met spekjes is een favoriet winterrecept.

5. Hoe kan je weten wat echt belangrijk is?

6. Warme chocolademelk en een storm.
7. Dit weekend: vanavond kijk ik uit naar 100% ontspanning , morgen ga ik naar de stad en 's avonds komt een vriendin langs, En zondag ga ik verder met mijn altered journal!

Aparte vragen deze week bij Friday Fill Ins. Ik wist niet goed hoe ik ze moest vertalen.

Vandaag kreeg ik het ultieme bewijs van mijn naderende ouderdom in de brievenbus: een tijdschrift over het bevolkingsonderzoek baarmoederhalskanker. Natuurlijk wist ik dat de eerste oproep voor een uitstrijkje niet lang meer op zich liet wachten, maar nu werd ik echt met mijn neus op de feiten gedrukt.
Ik moet zeggen, het is een informatief blaadje. Met veel interesse heb ik het gelezen. Mijn keuze beinvloed het verder niet, ik was toch al van plan om mee te doen. Toch ben ik er wel mee bezig vandaag, zal eens aan wat ervaringsdeskundigen vragen wat zij er van vinden. Eigenlijk vind ik het allemaal alleen maar erg genant.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten