woensdag 9 september 2009

kerstkaartje

Een kerstkaartje gemaakt met de cloisonnetechniek.
Alle papiertjes komen weer uit mijn DivaDagDoos.



De stempel vond ik in een winkel in Gorinchem. Die winkel stond al langer op mijn lijstje om eens een kijkje te gaan nemen. En vorige week is het daar eindelijk van gekomen.

Eerst met de trein. Ik ga tegenwoordig bijna nooit meer met de trein, dus dat was een leuke onderneming. Een treinkaartje is net zo duur als met de auto en de parkeerkosten en nu had ik niet de last van het zoeken naar een parkeerplekje.
Ook leuk van de trein: gesprekken van anderen afluisteren. Leuk om te horen hoe enthousiast een student over haar opleiding kan zijn. Ik denk dat ze vroedvrouw gaat worden later, ze had het in ieder geval over ongeboren babies en de ontwikkeling in de baarmoeder. Meest opvallend was dat ze daarbij haar nagels aan het knippen was. Jaks.

De winkel zelf was een walhalla. Zoveel papier bij elkaar en soorten verf en overige benodigdheden. Bakjes om in te snuffelen, hoekjes om te ontdekken. Heerlijk. Oke, een beetje rommelig misschien, maar zie het maar netjes te houden al die kleine rommeltjes. Mandjes met vanalles en nog wat erin. Ja daar kan ik heel wat zakgeld uitgeven, maar ik heb me ingehouden. Nog een vakantiekadootje gekocht voor mijn lief. Hij gebruikt nu mijn met verf en lijm besmeurde snijmat en nu heeft hij een nieuwe, helemaal schoon.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten