dinsdag 8 september 2009

Serendipity

Vorig weekend nog een leuk kaartje gemaakt.
Ik had me verheugd op het maken van weer een collage van crowabout,maar er kwam steeds maar geen nieuwe sheet op de groep. Ik dacht eerst nog dat het kwam door het tijdsverschil tussen Nederland en Amerika, totdat ik eens goed keek en zag dat de vorige sheet voor 2 weken was. Ja, dan moet je wat anders.

Van restjes papier en stempels heb ik een leuke achtergrond gemaakt. Op doorzichtig papier een mooie vogelstempel. Het doorzichtige zit vast met hele kleine eyelets, wat een gepruts zeg, ik kon ze bijna niet vasthouden zo klein. Het geheel is afgemaakt met wat mooi papier uit de "Divadagdoos" en een bloem van Grietje, uit dezelfde doos.



De Divadagdoos is ontstaan na de Divadag, een ontmoetingsdag van de Mixed Media Diva's. Dat was een fijne dag, leuke gesprekken met creatieve mensen, prachtige kunstwerken bewonderen, demo's en met korting shoppen. Bijna iedereen had wel iets meegenomen om uit te delen, papier, lintjes, knopen, kralen, noem maar op. Omdat ik te lui was om al die spulletjes netjes op te ruimen heb ik het allemaal bij elkaar in een mooie mand gedaan. Dat is nu dus mijn Divadagdoos, een soort schatkist, waar tot nu toe altijd datgene inzit wat ik nu echt nodig heb.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten