woensdag 19 augustus 2009

Skinny - Reizen

Lastig typen op deze manier. De kat wil aandacht. Hij geeft kopjes en likt mijn hand. Steeds zie ik dat pootje voor me langs komen, aai mij aai mij, betekend dat. 't is wel een lieverd hoor, maar nu even een lastpak.

Voor Ons ATC punt was deze maand het thema Reizen. De naam van ons groepje is misleidend. We zijn begonnen met het ruilen van ATC, maar sinds een tijdje doen we alle formaten, voor de afwisseling wel zo leuk.
Het thema past helemaal bij de vakantietijd, leuk.
Vanochtend even langs de hobbyzaak geweest en daar een leuke embellishment gevonden. Zal ik naar Parijs, New York of Londen gaan? Geen van de 3 steden ben ik geweest. Parijs wil mijn man me nog graag een keer rondleiden. Alleen de Eifeltoren hoeft van hem niet zo nodig. Nouja, als je in Parijs bent dan moet je die toch even bekijken, of niet soms? New York en Londen zijn steden die ik vlak voor kerst wel eens zou willen bezoeken. En dan shoppen natuurlijk! Waarschijnlijk uren in de rij staan voor kassa's en druk druk druk, maar dat lijkt me toch erg leuk.
Vandaag hou ik het wel bij huis. Ook fijn natuurlijk.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten