zondag 30 augustus 2009

glazen pot project # 3

De opdrachten voor juni luiden: Maak de bodem helemaal af en maak een begin met het versieren van de bovenkant.

Om de bodem af te maken moest ik weten hoe groot mijn bewoner zou zijn. Lastig, want er was nog geen opdracht gekomen om de bewoner af te maken. Toch het poppetje maar in elkaar gezet. Hij is nog niet vastgeplakt, dus als er nog een opdracht komt voor dit onderdeel, dan kan ik hem verwijderen.

Van dominosteentjes heb ik een bloembakje gemaakt. Deze is geverfd met acrylverf en daar is een stukje organza over geplakt. Verder heb ik nog een bloemetje, wat grassprieten en steentjes vastgelijmd aan de bodem.



De bovenkant versieren. Iets met het deksel doen, een deksel dat ik niet heb. Hmmm een uitdaging. Ik heb het simpel gehouden en er een paar draden wol om gespannen.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten