zaterdag 29 augustus 2009

Friday Fill Ins

Net iets leuks voor de blog ontdekt: Friday Fill-ins. Een aantal vragen, iedere week weer nieuwe om te beantwoorden. De blog is in het engels, maar ze vinden het vast niet erg dat ik het even vertaal naar het nederlands.
En ja, ik weet dat het zaterdag is :)

1. Hij was een heel bijzonder mens en dat was hij..

2. Eindelijk op vakantie hier kijk ik het meest naar uit in deze tijd van het jaar.

3. mijn beste vriend zie ik niet genoeg.

4. Ik weet niet zo goed wat ik wil om eerlijk te zijn.

5. Het uiterlijk kan heel bedriegend zijn.

6. De laatste persoon die ik een knuffel gaf was mijn lief.

7. En voor dit weekend, vanavond kijk ik uit naar heerlijk op de bank met een glas wijn, morgen wil ik de boodschappen doen en zondag wil ik een collage maken!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten