zaterdag 29 augustus 2009

Glazen Pot Project #1

Dit is een project van MMD. In april zijn we begonnen met de eerste opdracht en elke maand komt er een nieuwe opdracht, totdat de pot klaar is. Wanneer dat is? Alleen Elly weet dat.

Ik was begonnen met een mooie weckpot. Daarmee de eerste opdrachten gedaan. Alleen doet deze pot het niet voor mij. Ik weet niet wat het probleem is, vanaf de tweede maand ben ik er al niet tevreden over. Ik had ook geen zin om er aan verder te werken. Zondag het besluit genomen om opnieuw te beginnen.

De opdracht van april was: Zoek een pot en wat spulletjes die je zou willen gebruiken in het project. Maak hier een foto van en laat deze online zien.



Mijn pot is een kleine, rechte vaas. Of een heel groot drinkglas ;)
Als materialen heb ik wat fibers, bloemen en blaadjes, kralen, stenen, spelonderdelen en iets groenigs uitgezocht.

De stenen zijn lava. Ik heb ze vorig jaar van La Palma mee naar huis genomen als souvenir.
Heerlijk eiland is La Palma. Het is klein, maar zo gevarieerd. Prachtige natuur, vriendelijke mensen. Voor een wild uitgaansleven moet je er niet zijn, maar wie rust wil en wat wil wandelen zit er goed.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten