zaterdag 1 juni 2013

Weekly Snail Mail #1


Ik ben dol op 365 dagen projecten. Ik vind het inspirerend dat mensen zich een heel jaar aan 1 project wijden. Ik heb het zelf meerdere keren geprobeerd, maar het is me nooit gelukt. En het blijft kriebelen. 
Ik ga het nog eens proberen, maar dan toch anders. Elke week 1 versierde envelop die word gevuld met goodies (want dat klinkt zoveel mooier dan dingetjes). Dit kan van alles zijn, zolang het maar door de brievenbus past.
Wil jij zo'n envelop ontvangen stuur me dan een email met je adresgegeven. Uiteraard doe ik verder niets met je gegevens. Mijn email adres is hartogangenita[at]gmail.com (verander [at] in een @)

De envelop die deze week gevuld gaat worden:
Weekly snail mail

1 opmerking:

  1. Dat is toch ook een erg leuk projekt!
    Het is te hopen dat de postbode je enveloppen wel brengt naar wie ze toe moeten, want zo'n envelop is natuurlijk wel erg mooi om te zien.
    Ik ben nu voor het 4e jaar aan een 365 dagen projekt bezig. Één jaar heb ik het niet volgehouden, toen had ik mezelf voorgenomen om elke dag iets (af) te maken, dat was iets te veel hooi op mijn vork.
    Dit jaar maak ik elke dag een bloemetje in een klein journal.

    BeantwoordenVerwijderen