woensdag 5 juni 2013

Zentangle - challenge 121

Birds on a wire is de naam van de tangle die deze week bij I am the diva gebruikt word.
Een tangle die heel leuk is om als border te gebruiken.
Ik maakte eerst deze in mijn visueel dagboek:

Untitled

Ik was best tevreden over mijn poezebeest, maar vond het erg druk geworden met de opvulling. Ik ben de naam van die tangle vergeten, maar hij was erg leuk om te doen en ik denk dat je er veel mee kan variƫren.
Ik heb een variatie gemaakt en die ingekleurd met copics. Ik vind hem leuk.

Untitled

13 opmerkingen:

  1. Both of your versions are lovely. The color and shading/highlighting of the cat is special.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Unique and wonderfully creative! Both of your tiles are great!

    Be creative and catch some Happy!

    Jacque Solomon
    www.tanglebright.com

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Oh, this is so clever! Well done!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. I agree that it makes a great border. You did an excellent job.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Your design is so cute, love the kitty.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. This is wonderful!! We were on the same page. Check out my blog.
    www.suzenart.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen