zondag 2 juni 2013

verzamelingen # 1

Mijn man en ik zijn allebei verzamelaars. Helaas zijn we hele slechte verzamelaars, waardoor er nogal eens gaten in collecties vallen en we geen structuur hebben in het opbergen van verzamelingen.
Dat laatste word nu aan gewerkt. Het gaat tijd kosten en waarschijnlijk veel frustraties geven, omdat we dan zien wat we allemaal missen.

Dit is een overzicht van de vitrinekast die in de woonkamer staat.


Keramiek van een griekse kunstenares. Ze is nogal internetschuw en heeft geen eigen site. We hebben dit meegenomen van vakantie. Niet het meest gangbare souvenir, maar wel iets wat we echt mooi vonden (en nog steeds vinden).
De bootjes zijn gemaakt door Sergey Safonov. Ze zijn van vinyl en de sjaaltjes zijn gebreid door zijn zus. Er hoort nog een derde bij, maar die staat nu in een sopje.
De Pecanpals(rechtsboven, rechtsmidden en linksonder) zijn van Noferin. Deze zijn van hout en hebben schattige accessoires. Ik zie dat hij nu ook leuke plushe pecanpals heeft, ook al schattig.
Sketchbot met een schrijfwaren collectie zie je links in het midden. Daarvoor staan een paar dingen van Amanda Visell. Van de vinyl toys vind ik die van haar het leukst.
Het poppetje achter de bootjes is gemaakt door Junker Jane. Zij maakt hele leuke poppen van stof. Ik kreeg deze voor valentijndag.
In het midden zie je nog 2 gnomes van Doktor A en 2 vinyl poppen waarvan ik niet meer weet van wie ze zijn.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten