zondag 16 juni 2013

Weekly Snailmail #3

1 pretty envelop a week filled with anything I can get my hands on. Would you like to receive one of these leave me a message. Een jaar lang stuur ik elke week 1 mooie envelop met daarin een handgeschreven brief en wat leuke hebbedingetjes. Na een jaar hoop ik 52 brieven naar 52 mensen te hebben geschreven, verstuurd via de ouderwetse post.
Wil jij een brief ontvangen? Laat dan een berichtje achter waarin staat hoe ik je kan benaderen voor je adres gegevens.


Via instagram stromen de adressen binnen. Dat is leuk, maar het zijn er nog lang geen 52. Vanaf volgende week ga ik laten zien wat ik verstuurd heb, maar ik wil de post de tijd geven om ze te bezorgen en de ontvangers de tijd om te zien wat erin zit voordat ze er een foto van zien.
Deze week word deze envelop verstuurd:

Untitled

1 opmerking: