zaterdag 8 juni 2013

Weekly Snail Mail #2

1 pretty envelop a week filled with anything I can get my hands on. Would you like to receive one of these leave me a message. Een jaar lang stuur ik elke week 1 mooie envelop met daarin een handgeschreven brief en wat leuke hebbedingetjes. Na een jaar hoop ik 52 brieven naar 52 mensen te hebben geschreven, verstuurd via de ouderwetse post.
Wil jij een brief ontvangen? Laat dan een berichtje achter waarin staat hoe ik je kan benaderen voor je adres gegevens.


Afgelopen week kreeg ik via Instagram een adres. Die envelop gaat naar Amerika.
De envelop voor deze week:

Weekly Snail Mail #2. I snail mail 1 pretty envelop per week for a year. Leave me a message if you want one.



2 opmerkingen:

  1. Een brief van jou?
    Lijkt me leuk!
    En je krijgt er dan ook eentje terug.
    Dat beloof ik!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik vind de envelop er prachtig uitzien.

    BeantwoordenVerwijderen