zondag 23 juni 2013

Weekly Snail Mail #4

1 pretty envelop a week filled with anything I can get my hands on. Would you like to receive one of these leave me a message. Een jaar lang stuur ik elke week 1 mooie envelop met daarin een handgeschreven brief en wat leuke hebbedingetjes. Na een jaar hoop ik 52 brieven naar 52 mensen te hebben geschreven, verstuurd via de ouderwetse post.
Wil jij een brief ontvangen? Laat dan een berichtje achter waarin staat hoe ik je kan benaderen voor je adres gegevens.


Untitled

Deze week gaat de envelop naar Amerika. Dit project word steeds leuker. Ik ben ook weer kaartjes aan het versturen via postcrossing en ik doe mee met een paar swaps op swap-bot. Alles bij elkaar zorgt ervoor dat er leuke post komt binnendruppelen. 

Untitled
deze week ontvangen

Tot slot de envelop die ik verzonden had voor de eerste week.

Untitled

1 opmerking:

  1. Ik wil wel mee doen :) Ik doe zelf postcrossing en snailmail met iemand uit Egypte en Ukraine! Waar kan ik mijn adres achter laten?

    BeantwoordenVerwijderen