zondag 3 februari 2013

Project 33

Untitled

De sneeuw van vorige week. In no time was het geveegde padje weer vol met sneeuw. Gelukkig was ik te lui om weer te sneeuwschuiven en de volgende dag was alles weggeregend.
De nagels die door mijn brabantse collega's tot carnaval nagels zijn uitgeroepen.
En de potten met kruiden van een culinaire markt. Dit is geen recente foto, maar een herinnering van een fijne dag uit met een lieve vriendin.

Untitled

Een kaart gekocht bij de Hema. Ik wil hem gebruiken voor postcrossing. Doet erg Nederlands aan vind ik.
Mijn ouders. Ik kreeg deze foto van een nichtje tijdens de verjaardag van haar moeder. Ik ging nooit naar de verjaardag van deze tante, maar ik heb nu de behoefte om mijn familie in een leuke omgeving te zien. Het was erg gezellig en ik ben erg blij met deze leuke foto.
Een stukje van een tekening voor het 29 faces project.
Een quote die me aan het lachen maakt. Ik ben dol op koffie.
Als laatste nog een winters plaatje.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten