vrijdag 1 februari 2013

29 faces challenge

Ayala art organiseert weer een 29 faces in 28 days challenge. De eerste keer dat ze dit deed was in een schrikkeljaar, vandaar de 29 gezichten.

Untitled


Een makkelijke aftrap op dag 1. Dit gezicht heb ik vorige maand gemaakt nav een opdracht uit Lifebook 2012. De rest van de maand hoop ik nieuw werk te laten zien.
Ik volg een tekencursus en komende week gaan we beginnen met portretten. Ik heb inmiddels wel door dat les krijgen in tekenen niet betekend dat je ineens kan tekenen, oefenen, oefenen, oefenen is het enige wat werkt.

4 opmerkingen:

  1. Wat leuk joh! En gezellig dat je er ook bent ik hoop nog 28 andere te zien! ManonX

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Oh I just love everything about this but I especially love her beautiful blue eyes!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Such a lovely lady on a lovely background!

    xo
    Kristin

    BeantwoordenVerwijderen