maandag 4 februari 2013

De krans in februari

Untitled

Hartjes natuurlijk, februari is tenslotte de maand van de liefde. Het is ook de maand waarin mijn man jarig is, dus daar word ook voor geknutseld. Ik heb er lol in om zo het huis gezellig te maken. Sommige dingen worden bewaard voor volgend jaar, sommige dingen verdwijnen na gebruik in de kliko.

En dan is er nog een gezicht, de vierde alweer. Ben benieuwd of ik het ga volhouden, dat zou voor het eerst zijn.
De ondergrond is 1 van mijn gelli papers. Ik had een stencil van een gezicht gemaakt en met witte verf nog een laag verf aangebracht via de gel. De witte verf was niet dekkend genoeg naar mijn zin, dus ik heb het nog extra aangezet met wit pastelkrijt.
Het idee is leuk, de uitwerking wat minder. Werken met stencils en printing is moeilijker dan het eruit ziet. Ach ja, ik heb wel een nieuwe techniek uitgeprobeerd en daar veel plezier in gehad. Tis zeker voor herhaling vatbaar.

Untitled

2 opmerkingen:

  1. I like your idea of using the gelli print and a stenciled face over it. Definitely worth repeating.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. I have seen a lot written about gelli prints lately...may have to try some out for myself! I love the face and those hearts suspended from the wreath are just so creative and lovely!

    BeantwoordenVerwijderen