maandag 23 juli 2012

Inspiratie

bron
 Dit boekje is niet helemaal mijn smaak, maar het gebruik van lintjes en stofjes spreekt me aan.
Ik krijg er wel ideeën van over hoe ik de spullen van mijn moeder zou kunnen gebruiken in een herinneringsboekje.
bron




En hier nog zo'n leuk boekje. Ook hierbij geld dat wat er in het boekje staat niet geschikt is voor mijn doel, maar de ideeën, wat je kan met een boekje zijn super!


bron



 Een waanzinnig alfabeth om te downloaden en zelf te kleuren vind je hier. Op dezelfde site vind je nog veel meer leuke doodle kleurplaten.

bron


Ik vind die grote knotten heel leuk in je haar, maar bij mij bleef het nooit zitten en met mijn dunne haar was het altijd maar een klein knotje. Zie hier de truc!

bron
 Croissant gevuld met kaas en spinazie. Mjammie.


En tot slot laat deze kunstenaar nog zien wat je kan doen met een blikje.
bron


1 opmerking:

  1. Leuk!
    En met het zonnetje van vandaag erbij extra veel inspriratie! :-)

    BeantwoordenVerwijderen