maandag 16 juli 2012

inspiratie

Maandag, inspiratiedag!













Misschien heb ik dit filmpje al eerder laten zien. Ik blijf het mooi vinden. Ooit hoop ik een letterboekje te maken en daar is dit filmpje een goede inspiratie voor.




bron




Een manier om bierdoppen plat te maken. In de blogpost staan ook nog hele leuke visitekaartjes die je er dan mee kan maken.





bron






O yeah, het maken van papieren aardbeien is echt zo simpel!
Gevalletje "waarom heb ik daar zelf niet aan gedacht?"








bron




Een idee om je boeken te binden zonder al die moeilijke boekbindtechnieken. Ik vind het er nog leuk uitzien ook.







bron



Een leuk idee om een border mee te maken in de tuin. 
Kan ook met pvc denk ik, dat zaagt wat makkelijker. Zou zo'n rand de slakken weren? Want die zijn echt een probleem.
In de blogpost is een mooie tuin te zien, met verrassende elementen erin.










Dat was het weer voor deze week. Vergeet niet bij Joy te kijken voor meer inspirerende links.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten