woensdag 15 februari 2012

Op mijn tafel ~ woyww

Vandaag geen foto van mijn knutseltafel, maar van het aanrecht.

Happy bithday @edwinsmouter

Ik besteed mijn tijd vandaag in de keuken. Mijn man is jarig en daar hoort wat lekkers bij natuurlijk. Ik kook graag, maar bakken doe ik bijna nooit. Dit recept kwam ik tegen in het tijdschrift van Jamie Oliver en ik wilde het graag eens proberen. De koekjes zijn gebakken in de koekenpan, dat vond ik raar, want bakken doe je in de oven.
Er komt nog een vulling in van room en vruchten.
Daarna gaan we door met het eten voor vanavond. Zelfgemaakte kipsateh, mjammie!



Dit papieren poppetje kreeg ik gisteren voor valentijn. Lief!
We doen niet echt aan valentijn. We zijn niet romantisch en al die prullen... ik weet niet zo goed wat ik daar mee moet. En toch vinden we het stiekem wel leuk om toch iets te doen voor valentijn.
Daarom dit poppetje. Hij weet dat ik zelfmaak acties wel kan waarderen.
En als klapstuk zijn we door de mc-drive gereden. Romantisch uit eten op het dashboard :)
We hebben in ieder geval een leuke avond gehad, al klinkt het niet zoals valentijn zou moeten zijn.

Ik heb momenteel weer een voorliefde voor de fotobewerkingen van instagram.
Deze bloem zit in een boeket dat ik mezelf kado heb gedaan.



Altered book lover gaat een online cursus geven over het maken van een altered book. Helemaal gratis! Elke 2 weken komt er een les en er zijn in totaal 20 lessen.
De eerste les is geweest, die gaat over het kiezen van het juiste boek. Je kan dus nog makkelijk instromen.



Het boek dat ik ga gebruiken is een oud hoe leer ik tekenen boek. Er staan hele mooie afbeeldingen in, waar je vingers van gaan jeuken. Helaas is het boek zo opgebouwd dat het voor mij als beginner niet nuttig is.Ook is de manier van schrijven nogal oudbollig, het spreekt me niet aan om er mee aan de slag te gaan op tekengebied. Het staat al jaren in de kast te verstoffen en verdient het om op een eervolle manier gebruikt te worden.
Een thema heb ik ook bedacht. Ik wil graag oefenen op het maken van mooie letters, zodat ik dat kan toepassen in mijn artjournal. Het thema word dus "Letters".

En waar houden jullie je mee bezig? Laat het zien bij Julia.

9 opmerkingen:

  1. Krijg honger van je post, lekkere koekjes en later ook nog kipsaté. De foto van de bloem is prachtig en staat nu op mijn pinterest (wat een eer, haha). Succes met het altered book!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. they look lovely, Great workspace, Happy WOYWW 141, thank you for sharing,# 52

    BeantwoordenVerwijderen
  3. great looking cookies! Hope you have a great week and thanks for sharing. Don't forget my blog candy is still up for grabs so drop by and leave a comment and make sure you are a follower. Vickie #64

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Yummy cookie! Fab pics too. Take care, thanks for sharing & hope you enjoy this week's WOYWW. Zo xx 86

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Great book. Could you send over some of those yummy looking cookies?!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Those cookies look great.
    The book is so lovely. I like the architecture.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Happy belated WOYWW! Thank you for visiting me :) Love the cookies on your table.

    Celestial Things

    BeantwoordenVerwijderen