maandag 20 februari 2012

Inspiratie

Het is weer maandag. Het begin van de week en een goede dag om je inspiratie te delen. En als je van mozaiek houd bezoek dan ook Little red house.

Vandaag een post over altered books.
Ik had vorige week al geschreven dat ik een online klas ga volgen over het maken van een altered book. Dit ga ik doen bij Bleubeard & Elizabeth
Ik weet hoe ik een altered book moet maken. Ik weet wat voor binding ik nodig heb, hoe ik een nis kan maken, dat ik pagina's moet verwijderen. Mijn probleem met een altered book zit hem in de tijd die het kost om er 1 te maken. Je bent er zolang mee bezig voordat het af is, dat werkt niet motiverend voor mij.



1. books at anthroplogie, 2. Westward Ho! Altered book, 3. Altered book, page 8, 4. My First Altered Book "RED", 5. Altered Book "Fall" by Liz S, 6. Altered Book Entry, 7. page spread in Altered Book, 8. Marie altered book inside cover, 9. Alter This Book - front cover, 10. Shabby Rose Altered Book Cover, 11. Altered Book: The Loved Birds, 12. Altered Book ~ A Glass Half Full #2, 13. the complete angler (altered book), 14. altered books project at Artistree, 15. tiny altered book p1, 16. Latest Altered Book: Meditations on Love, 17. Envelope Epergne Altered Book, 18. 'The Irony of Trees' altered book, 19. Page1 Altered Tatting Book, 20. Altered Board Book 2, 21. altered book, 22. 2009_365_119 Envelope Epergne Altered Book, 23. Altered Book: The Alchemy of Existence, 24. By the Sea- various

En dan zie ik al dat moois op flickr (klik op de linkjes onder het mozaiek om grotere afbeeldingen te zien)en ja dan denk ik: Dat Wil Ik Ook!!
Daarom ga ik de lessen volgen, in de hoop nu eens een altered book af te maken, want ik ben er al vaak 1 begonnen, maar heb er nog nooit 1 afgemaakt.

1 opmerking:

  1. Dat is een leuke kursus, ik heb hem gedaan toen ze hem op een Yahoogroep gaf. Het was mijn eerste Altered book.
    Ben benieuwd naar wat jij ervan gaat maken.

    Groetjes van Jolande

    BeantwoordenVerwijderen