donderdag 2 februari 2012

Kalender

Januari is alweer voorbij. Dat ging snel!!! Dat betekend dat ik mijn januari-kalender-pagina af moet hebben en het begin voor februari klaar moet hebben. (moeten is relatief, natuurlijk moet dit niet, er is geen wet ofzo, maar ik wil het wel heel graag) Kom ook kalenders kijken bij The Kathryn Wheel en doe zelf ook mee, hoe meer zielen hoe meer vreugde!



Hiermee begon ik begin januari. Ik was er enthousiast over, vond het een leuk mixed media project. Maar wat heb ik er een hekel aan gekregen.
Veel te druk om er iets mee te kunnen. Ik heb geprobeerd de achtergrond lichter te maken met gesso. Maar ook daarna kwam er niet veel bij me los.
Ik vind er gewoon niets aan. Heb erover gedacht om een nieuwe pagina te beginnen, maar dat wilde ik niet. Het niet tevreden zijn, iets niet mooi vinden, of er niet blij mee zijn is onderdeel van het leerproces. Ik heb iets geprobeerd en het eindresultaat is niet naar mijn zin. Goed, nu weet ik dat ik dit soort pagina's, waar veel kleine boodschappen op komen, niet met een drukke collage en drukke stukjes scrapbookpapier moet beginnen.

Image

Zoals je ziet is de kalender niet af. Dat blijft ook zo. Het is een frustrerende pagina en mijn hobbie is voor ontspanning en ontlading van frustraties. Dus deze blijft zoals hij is.
Jammer, maar het is niet anders.

Komende maand pak ik het heel anders aan.

Image

Een witte pagina met 29 vakjes. Schrikkeldag! Alvast gefeliciteerd voor de mensen die maar 1 keer in de vier jaar jarig zijn. Dat leek me als kind zo verschrikkelijk, ik was er van overtuigd dat die mensen ook maar eens per vier jaar kadootjes kregen :)

Ik ben vast begonnen met een schetsje aan de zijkant. Ben benieuwd waar dit eindigd. Hopelijk beter dan deze maand, zo niet, dan is het vast weer een leerproces.

7 opmerkingen:

  1. Love your page for feb jan is fab all complete x

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dat is wel een hele overgang. Vind de 2e versie van januari erg leuk.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Oh, I really like the way your journaled in and around the patterned paper designs... very cool!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. I translated your post so I could understand it and I see you are not happy with your January page. Actually I love it - it's very different and distinctive. But I am interested to see how your February page turns out and if you will be any happier with it. Don't stress! It's supposed to be fun LOL! Well done for keeping up so far! (Sorry it took me a while to visit - over 100 entries this month!) Kate x

    BeantwoordenVerwijderen