donderdag 24 januari 2013

Vlak voor kerst zag ik bij het tuincentrum een heel leuke krans. Hij is gemaakt van een soort riet, heeft bijna een meter doorsnede en hangt aan het plafond. Ik vond hem heel mooi, maar ook heel duur en heb hem maar laten hangen in het tuincentrum.
In januari, tijdens de uitverkoop, hing de krans daar nog steeds en besloot ik hem toch mee naar huis te nemen.

Untitled

En daar hangt hij nu boven de eettafel.
Hij is nog wat weinig versiert, maar voor alles is een tijd en ik heb genoeg ideeën.
De sterren zijn ledlampjes, gekocht bij de Blokker. Ze werken op batterijen en de schakelaar zit in het mandje. Ik vind dit geen geweldige oplossing, maar ik weet momenteel geen andere.
De bloemen zijn van stof en komen bij de Action vandaan.

Untitled

Geen opmerkingen:

Een reactie posten