dinsdag 29 januari 2013

Collages - Project 33

Dit zijn een paar van de collages die ik gemaakt heb voor mijn dagboek.
De apps die ik gebruikt heb zijn: Snapseed voor het bewerken van foto's en Frame Artist, FrameFree en Pic Collage voor het maken van collages.
Vooral Frame Artist vind ik fijn werken, maar je kan slechts 5 collages gratis opslaan en daarna moet je de app kopen. De app kost 1,79 euro. Het kopen lukt me niet, wat ik ook doe de appshop blijft zeggen dat ik niet genoeg geld heb. Gelukkig werken de andere 2 apps ook goed en er zijn nog legio andere gratis apps.

#1

  • Een quote die me aanspreekt en in mijn geval ontzettend waar is. Het is iets waar ik aan moet blijven denken en aan moet blijven werken. O nee, ik mag die dingen doen, het is een keuze.
  • Een fantasyboek over tovenaars en heksen en een soort draken. Spannend, leuk om te lezen.
  • Game of Thrones, smerig en spannend. Veel bloed en ook de goeies gaan hier dood. Een serie met heel veel personages en daardoor best lastig om te volgen, maar o zo spannend. Veel te weinig slaap gehad, omdat ik perse nog een aflevering wilde kijken. Kan niet wachten op seizoen 2.
  • Werk. Mijn pincetten en mesjes netjes bij het alcoholvaatje.

#3

Deze spreekt voor zich denk ik.

#5

Mijn broer is verhuisd. Dit was de moeilijkste verhuisklus die ik ooit heb meegemaakt. Ook omdat het het leeghalen van het ouderlijk huis inhield.
Onder de vlinder zit een stuk tekst dat in mijn dagboek wel leesbaar is. Ik ben geen voorstander van censuur, maar ik vind wel dat je moet nadenken over wat je op internet zet en dit is prive.

#6


Best handig als je de tekst al mee kan typen.
Ik ben zo blij met die plankjes! Het kostte me bloed, zweet en tranen om ze waterpas te krijgen, maar het is gelukt. En met zo'n boor enzo voel ik me zo stoer :)
De aluminiumfolie kroon hebben mijn man en ik samen geknutseld, we konden er wat mee winnen, maar dat deden we uiteindelijk niet. Ik vond het echt leuk om zo samen bezig te zijn. 





Geen opmerkingen:

Een reactie posten