maandag 1 maart 2010

Simpel genieten 6

DSCN0527_76

Dit is Nemo, 1 van de 3 katten die ik heb. Tijdens het maken van deze foto was ik zo blij hem in de stoel te zien liggen. Een paar dagen eerder wilde hij naar buiten. Dat mag. In het nieuwe huis was hij nog niet langer dan 10 minuten buiten gebleven, maar deze keer bleef hij 4 dagen weg! Ik heb zo in de rats gezeten om die kat.

Afgelopen vrijdag was het mooi weer. De zon scheen en er stond geen wind in de tuin. Met een jas aan heb ik een uurtje buiten gezeten. De 3 katten hebben ondertussen de tuin verkent. Onder toezicht ja, want na het avontuur met Nemo ben ik toch een beetje bang geworden. Dat uurtje was echt genieten. De zon op je gezicht en lol hebben om de rare capriolen van je huisdieren.
Het feest werd compleet toen 1 van de buurtkatten op bezoek kwam. Dat was toch wel spannend voor mijn drietal, zo'n onbekende die duidelijk niet onder de indruk was van gejammer, geblaas en dikke staarten. Romy brak het ijs, dat is toch wel de dapperste van mijn drietal en ik denk dat ze allemaal dikke maatjes gaan worden. Buurtkat stond gisteravond voor de deur om te vragen of ze buiten kwamen spelen, sorry jongen, niet in het donker :)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten