zondag 28 februari 2010

Er was weer post!

Helemaal uit Duitsland dit keer. Ik won dit schattige tasje met het OWOH event van Fatma.

DSCN0614_93

Er past precies een pakje papieren zakdoekjes in en dat komt heel goed uit, want ik ben me een partij verkouden.
Niets leuks aan, neus zit dicht, moeilijk ademhalen, keelpijn en alles smaakt bitter. Heel spijtig, want nu geniet ik toch een stuk minder van mijn eigen kookkunsten.
Uiteraard houden we de moed erin, het kwam vanzelf en zal ook vanzelf wel weer weggaan.

Behalve het tasje kreeg ik ook nog een mooie atc en een grappig hangertje van Fatma.

DSCN0615_94

DSCN0616_95

En ik kreeg deze week ook de charmsleutelhanger gemaakt door Sarah binnen.
Prachtig in zijn eenvoud.
Kleine lapjes leer, bestempeld en op elkaar geplakt. Een mooi kroontje en wat kraaltjes.

DSCN0609_91

Ik verwacht nog meer post. Er komen nog atc kaartjes aan, ik was zelf heel laat met inleveren, dus niet mopperen. En een pakje van bol. Zooo spannend, het is een muziekDVD, ligt al een maand in bestelling en is nu niet meer bestelbaar bij bol. Ik hoop dat ze hem toch nog leveren.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten