zondag 22 november 2009

Miepjes

SOL staat voor Scrap OnLine. Van te voren krijg je maten door voor karton en mooie papiertjes en dan op een afgesproken tijdstip komt online te staan welk papiertje je waar moet plakken. Het is dan ook de bedoeling om zelf op dat tijdstip ook online te zijn en je kaart te maken terwijl de aanwijzigingen gegeven worden.
Ik had al eens eerder meegedaan aan een SOL, maar vond het toen niet echt geweldig. Maar als er dan bij de Miepjes voor het eerst een SOL gehouden word wil ik het toch nog een keer proberen. Nu was het wel heel erg leuk, zelfs online scheelt het of je mensen kent op een feestje.
Ik had natuurlijk de aanwijzigingen niet goed gelezen en daardoor zit er een foutje in de lay-out. Ik denk dat het wel opvalt, er niet helemaal bijpast, maar toch ben ik best tevreden over dit scrapkaartje.



Ik blijf nog even bij de miepjes. Vorige week donderdag was het weer "echte miependag". Miependag is het wanneer we vanuit het forum afspreken in het echte leven. Echte miependag is ons jaarlijkse uitje naar de KreaDoe beurs in Utrecht. En het was weer feest! Op 1 na waren we allemaal te laat, het was rampzalig om met de auto Utrecht in te komen. Gelukkig hebben we ons bij de garderobe prima kunnen vermaken met heel veel kletsen.
De beurs zelf was leuk. Helaas heb ik geen vernieuwende dingen gezien, maar toch genoeg ideetjes opgedaan. Dit jaar heb ik ook bijna niets gekocht. Maar wat was het weer gezellig met de hele groep, heb nu al weer zin in volgend jaar!
En voor de nieuwschierigen, ik sta bovenaan, tweede van links.

1 opmerking:

  1. hallo angenita
    wat ben ik blij dat jij ook genoten hebt van ons miependagje
    ik vond het ook weer supper
    en dat kleine ding mijn zomaar van de grond tilden was me toch wel wat hoor
    en laat ik maar over die sol niets zeggen heb ik al genoeg gedaan hhhhahahahhah
    gr joke
    en jan zal ook nog wel komen denk ik

    BeantwoordenVerwijderen