donderdag 19 november 2009

De glazen pot is af!

Tatatadaaaaaa:


De laatste opdrachten waren:
* Schrijf een stukje over de potbewoner.
* Maak de pot helemaal af.

Als tekst heb ik de songtekst van Beuatfull Freak van Eels gebruikt. Dit nummer was al mijn inspiratie en de songtekst gebruiken is een logisch gevolg. De tekst heeft voor mij een persoonlijke gedachte. Ik hoop hiermee een periode in mijn leven af te sluiten, ik werk in ieder geval hard om bepaalde zaken een plekje te geven en deze pot heeft mij daar zeker bij geholpen. Ook is het een reminder: Dat nooit meer!

4 opmerkingen:

  1. Ik vind het een schattig monstertje geworden, een soort kruising tussen een marsmannetje en monster van Frankenstein!
    Super dat je een periode in je leven kan afsluiten met het maken van deze opdracht!!! Mooie song erbij!

    groetjes, Mo

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hij is heel leuk geworden.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooi geworden. Toch wel een lief monstertje....

    BeantwoordenVerwijderen