zaterdag 21 november 2009

Friday Fill Ins

1. Wat wij nodig hebben zijn meer van dit soort zonnige ochtenden .
2. Ik kreeg afgelopen week een envelop met prachtige knutsels en heb de hele dag geglimlacht.
3. Als je wilt dan kan je het.
4. Ik ben op zoek naar een kledingkast, omdat ik binnenkort geen inbouwkast meer heb..
5. Een of ander bedrijf geeft korting op cosmetische chirurgie, ik denk dat ik daar maar geen gebruik van maak.
6. Tradities geven sfeer aan de feestdagen (maar ook stress).
7. En de plannen voor dit weekend zijn: gisterenavond kwam mijn broer op de koffie, knotsgezellig en superlaat naar bed. Vandaag (zaterdag)als altijd de standaard klusjes en morgen vieren we de verjaardag van mijn schoonmoeder!

1 opmerking:

  1. Hallo Angenita
    Ik dacht ik zal weer eens even langs wippen.
    Het lijkt wel dat iedereen jarig is,waar je komt op elke blog is er een verjaardag.
    Ook gefeliciteerd met de verjaardag van je schoonmoeder.
    Verder veel gezondheid en een goede week gewenst van mij.
    Groetjes 2e J (jan)

    BeantwoordenVerwijderen