dinsdag 11 oktober 2011

Wreck this Journal

Wreck this Journal is een boekje geschreven door Keri Smith. Nou ja, geschreven, er staat eigenlijk niet zo heel veel in.
Het is een boekje met opdrachten om je creativiteit op gang te brengen, maar ook om je "als het maar mooi word" angst te overwinnen. Er staan leuke, rare, bizarre en dat-ga-ik-echt-niet-doen opdrachten in.

De eerste paar opdrachten vond ik lastig. Daar zit je dan met een maagdelijk boekje en daar moet je dan in gaan kliederen. Ik vond het zo zonde! Maar het heeft me wel geholpen om maar gewoon aan een pagina te beginnen. Ook als dat stemmetje van binnen zit te mekkeren dat ik helemaal niet kan tekenen, dat het mijn tijd verprutsen is en dat het toch wel weer op een teleurstelling zal gaan uitlopen.
Ik heb geleerd om te genieten van  het journallen en daarmee word het eindresultaat een stuk minder belangrijk.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten