zondag 30 oktober 2011

journalpagina





Een journal pagina over dingen die ik nu doe, maar waarvan ik 10 jaar geleden nog overtuigd was dat het niet zo zou zijn. Meer foto's en een uitleg hoe ik hem gemaakt heb vind je hier.

Morgen begint november en gaat creative every day van start. Ik ben er nog steeds niet uit wat ik wil doen. Ik weet wel al dat het me niet gaat lukken om er dagelijks over te bloggen. Ik ben een nieuw trainingsprogramma begonnen in de sportschool en daar gaan behoorlijk wat uurtjes inzitten. Maar wat is het lekker om je rug nat te voelen van het zweet en te merken dat je conditie echt vooruit gaat! En na afloop even lekker de sauna in, het moet wel leuk blijven natuurlijk.
Verder hebben we lootjes getrokken voor sinterklaas. Daar moet een surprise voor gemaakt worden en ik wil niet onderdoen bij voorgaande jaren. Ik besteed er meestal veel tijd en aandacht aan, vind het ook heel leuk om iets moois te maken voor een familielid. Maar dat kan ik nu nog niet online zetten natuurlijk,
Dusss ik denk dat ik niet officieel mee doe aan art every day. Al probeer ik wel om elke dag creatief bezig te zijn, maar daar hoeft het geen november voor te zijn ;)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten