zondag 23 oktober 2011

Gefaald en wat nu?

Oke, bij deze verklaar ik dat mijn 365 dagen project mislukt is. Och dat komt niet als een verrassing eigenlijk. Ik heb het nog heel lang vol gehouden en ik heb ontdekt dat ik een maand met iets bezig kan zijn en daar plezier in kan hebben.
Dat schept mogelijkheden voor november, wanneer de uitdaging bij Art every day dagelijks posten is.
Maar wat ga ik dan doen??? Ik denk er nog even over na, onderaan staat alvast een lijstje met leuke dingen.

Ik wil jullie even wijzen op mijn nieuwe blog. Dit blog is helemaal gewijd aan Art Journallen. Eens kijken hoe dat bevalt met 2 blogs te werken.

Een leuk boekje
Haak een abc
Haak een granny square
Maak een vaas
Snoeperige schaapjes
Een lunch met een glimlach
Maak een bosje bloemen
Gehaakte bloemen
Armband van fimoklei
cupcakes

Geen opmerkingen:

Een reactie posten