woensdag 9 juni 2010

vogels - birds

Dit was een swap bij Fun Friendly. Een thema waar ik warm voor loop. Ik ben dol op vogels. Het heeft vandaag geregend en de schuurdaken zijn nat. Er liggen behoorlijke plassen op. Een groepje vogeltjes, ik denk mussen, maar dat is van deze afstand moeilijk te zien, is heerlijk aan het badderen. Daar kan ik uren naar kijken.
This was the theme of a swap at Fun Friendly. It's a theme I just love. I love birds. It rained today and the roofs are wet with puddles on it. Some little birds are taking a bath right now, I can't see wat kind of birds they are, it's too far away, but this is a scenery I can watch for hours.



Deze kaart is weer gemaakt met stofjes. ik heb de smaak te pakken en hoop er nog vele te maken.
De achtergrond is van linnen en hier heb ik een stempeltje op gezet.
De voorgrond is een stukje afgedankte vitrage. Dit heb ik geverfd met ecoline. Een gat in geknipt op de plaats van het stempeltje en dat afgewerkt met een randje borduurzijde. Nog wat papiertjes, stukjes stof en een bloemetje erop en alweer een kaartje klaar.
This is a fabric postcard again. I really like making them and I hope many will follow.
The background is made of linen with a stamp on top.
The front is a piece of old curtain. I dyed it with ecoline. Cut a hole in it for the stamp. I added some paper, fabric and a flower and another card was finished.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten