zaterdag 19 juni 2010

maaltijden planning

Zaterdag: Veel te doen vandaag en daardoor weinig tijd om te koken. Ik hou het simpel vandaag. Pitabroodjes met roerbakvlees en sla.

Zondag: Kruidige rundergehaktspiesjes met tzatziki, restant van de sla en aardappeltjes uit de oven met rozemarijn.

Maandag: Tijd voor een degelijke maaltijd, heel de dag gewerkt, vandaag volg ik geen recept. Broccoli, aardappeltjes en een hamburger.

Dinsdag: Ik doe boodschappen op zaterdag en woensdag. Doordat de vriezer kapot is vandaag een verplichte vegetarische dag. De vriezer is al een half jaar kapot, ik mis hem niet echt eigenlijk, al is het soms wel handig. Penne met olijven en kappertjes

Woensdag:Eet 2 keer per week vis is het advies. Ik ben al blij als ik het 1 keer in de week doe. Vraag me niet waarom, maar vis vind ik "gedoe", terwijl het vaak heel snel klaar is. Gebakken schol met basilicumsaus

Donderdag: Kool met appeltjes en een slavinkje.

Vrijdag: Ontspannen en lekker het weekend in. Gebakken aardappeltjes met biefstuk. Geen vitamine vandaag.

1 opmerking:

  1. Oh wat leuk dat je dat op je blog hebt staan. Grappig dat je vis zo'n gedoe vind, dat heb ik nu altijd met gehaktballen. Lekker maar dat geklier met ballen maken heb ik echt een hekel aan. Het resultaat is wel altijd erg lekker ;-).

    Greetz, Wendy

    BeantwoordenVerwijderen