maandag 8 juli 2013

Weekly snailmail #5 & 6

1 pretty envelop a week filled with anything I can get my hands on. Would you like to receive one of these leave me a message. Een jaar lang stuur ik elke week 1 mooie envelop met daarin een handgeschreven brief en wat leuke hebbedingetjes. Na een jaar hoop ik 52 brieven naar 52 mensen te hebben geschreven, verstuurd via de ouderwetse post.
Wil jij een brief ontvangen? Laat dan een berichtje achter waarin staat hoe ik je kan benaderen voor je adres gegevens.


Ik ben vorige week vergeten om de envelop die ik ging versturen te posten. Deze week zijn het er dus 2. En bij mijn vorige snailmail had ik gezegd er vanaf nu foto's bij te gaan doen van wat ik verstuurd heb, maar raad eens.... deze chaoot heeft geen foto's gemaakt van de rest van de enveloppen met inhoud. zucht, als mijn hoofd loszat zou ik dat kwijtraken. In elke envelop zit in ieder geval een brief en een atc ;)

Week 5
Untitled

week 6
Untitled

En ik had ook post ontvangen. Zowel via dit project als via swap-bot en postcrossing.
Untitled

Geen opmerkingen:

Een reactie posten