maandag 22 juli 2013

Weekly Snail Mail #8

1 pretty envelop a week filled with anything I can get my hands on. Would you like to receive one of these leave me a message. Een jaar lang stuur ik elke week 1 mooie envelop met daarin een handgeschreven brief en wat leuke hebbedingetjes. Na een jaar hoop ik 52 brieven naar 52 mensen te hebben geschreven, verstuurd via de ouderwetse post.
Wil jij een brief ontvangen? Laat dan een berichtje achter waarin staat hoe ik je kan benaderen voor je adres gegevens.

Deze week gaat de envelop naar een blogster: Bernadine. Hier vind je haar blog, het bekijken waard!



- Posted using BlogPress from my iPhone. Even testen hoe het bloggen werkt via mijn telefoon. Ik doe bijna alles met de telefoon en merk dat het opstarten van de laptop me vaak te veel moeite is.

1 opmerking:

  1. Heee! Deze envelop heb ik gisteren geopend!
    Onwijs leuk en je brief nog meer.
    Ik blog er binnenkort over en ik kom ook met een reactie terug. Maar geduld, geduld :-)

    BeantwoordenVerwijderen