maandag 8 april 2013

Manicure met Konad stempel



Na het zien van dit filmpje (en nog zoveel meer) was ik erg nieuwschierig of mij dit ook zou lukken. Ik ben dol op gelakte nagels en vind het leuk als er meer dan 1 kleur of een patroontje op zit. Mijn linkerhand ziet er altijd netjes uit, maar patroontjes maken op de rechterhand is zoveel moeilijker. Dit stempelsetje zou dat probleem op kunnen lossen :)

Untitled

Bij Nailbudgetstore kocht ik een stempel en een imageplaat en met 2 dagen had ik dit in huis. Enthousiast gaf ik mijn nagels een basiskleur en ging aan de slag. Het lukte niet. Wat ik ook deed, een plaatje kreeg ik niet op nagels. Gefrustreerd heb ik het spul aan de kant geschoven tot gisteren. Ik verveelde me en besloot het nog een keer te proberen. En nu lukte het wel!
Ik heb ontdekt dat je met de schraper niet moet schrapen, maar moet aaien.

De basiskleur heb ik een matte topcoat gegeven, daardoor glimmen de gestempelde delen extra hard.
Ik ben blij met het resultaat en heb nu al zin in de volgende lakbeurt.

Untitled



Geen opmerkingen:

Een reactie posten