vrijdag 1 juni 2012

Doodle dagelijks

Ik heb mezelf het Flow zomer schrijfboek kado gedaan. Het leek me een leuke manier om de zomer mee te documenteren. Ik ben een klein beetje teleurgesteld in het boek, ik had meer inspiratie verwacht om heel de zomer mee aan de slag te gaan. Het zijn vooral heel veel blanco pagina's om zelf te beschrijven of te beplakken.
Gelukkig heb ik ideeën genoeg om te verwerken, dus dat boek gaat wel volkomen.

De 30 dagen challenge vind ik wel erg leuk. Een variant op de 365 dagen uitdaging, maar dan maar 1 maand. Dat lukt me vast beter.
De maand juni wil ik elke dag even doodlen. Zentangle, mandala, swirls en paisleys, alles kan wat mij betreft. De tekening hoeft ook niet in 1 dag af, als ik er elke dag maar even aan bezig ben.

Snapseed
Doodle Dagelijks nr 1



Geen opmerkingen:

Een reactie posten