zondag 1 april 2012

Inspiratie

Het is alweer bijna pasen! Dus tijd voor wat inspiratie om het huis in paasstijl te brengen of om het voorjaar in huis te halen.

bron




Deze leuke krans maak je makkelijk zelf. Hier staat beschreven hoe je dat kan doen.






bron

Bij Pasen horen geverfde eieren. Ik herinner me hoe ik vroeger een molentje had waar het ei in kon hangen. Hardgekookte eieren, vanbinnen groen geworden, de buitenkant doordrongen van waterverf. Ze waren helemaal niet lekker, maar opeten moest, je gooit tenslotte geen eten weg.
Deze zentangle eieren zijn gemaakt op uitgeblazen eieren.



bron

Leuk idee. Als lunch vind ik het wat karig, maar ik vind het wel een leuk idee om zo de hapjes voor de paasbrunch te serveren.




bron



Een vrolijk mandje en een manier om al die restjes stof eens op te maken.
Hoe je het maakt zie je hier.





bron



Deze bloemen blijven heel lang goed. Ze zijn van plastic.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten