zaterdag 12 november 2011

Workshops

Ik heb me opgegeven voor een aantal online workshops. Ik heb er helemaal zin in. Nieuwe technieken leren, maar ook inspiratie opdoen. En ik merk bij mezelf dat ik zoveel ideeën heb en zoveel leuke challenges zie dat ik daardoor vastloop. Ik wil zoveel dat ik door de bomen het bos niet meer zie.
Met de workshops hoop ik een beetje structuur te vinden, een soort rooster zou je het kunnen noemen.

Strathmore komt vanaf januari 2012 met 3 gratis workshops.
Ik heb me opgegeven voor Doodles Unleashed: Mixed Media Mark Making Techniques van Traci Bautista
De andere 2 workshops zijn: Watercolour sketching door Cathy Johnson en Force Drawing Techniques door Michael Mattesi


Waar ik echt om loop te stuiteren is dat ik me heb opgegeven voor Life Book op willowing.
Life book .begint op 1 januari en zal het hele jaar doorgaan. Tamara Laporte en 15 andere artiesten zorgen voor minimaal 2 workshops per maand. Ik heb het rooster al gezien en het komt er op neer dat er het hele jaar bijna elke week iets te leren valt.


Registratie op willowing is gratis, life book zelf niet, maar op de site is ook een gratis workshop te vinden waar je kan proeven aan de manier van lesgeven van Tamara.


Bij de aanschaf van life book krijg je ook toegang tot 1 of meer van haar andere cursussen.
Ik heb nu toegang tot Magical, Mythical Makings, een cursus waarbij het draait om godinnen, eenhoorns en zeemeerminnen en waarbij aandacht word besteed aan Klimt, Froud en Mucha.
En de tweede cursus die ik gekozen heb is Ultimate world of whimsey, daar leer je lieve, grappige diertjes te tekenen.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten