zondag 20 november 2011

Klikkerdeklik : linkjes

Een zondagochtend bloghoppen. Heerlijk ontspannen met een kopje koffie. Startpunt was het Flow mindfulness doeboek, waar naast een heleboel artikelen over mindfulness ook een artikel over artjournaling in staat. Facinerend dit, foto's van voedsel genomen onder een microscoop. Getekende recepten. Ik heb er nog niets van gekookt, maar het ziet er wel super uit. Everyday matters, een creative community die het dagelijks leven als uitgangspunt heeft. Als je onderaan op de linkjes klikt kom je uit bij de yahoogroep en de facebookgroep. Pinterest lijkt mij een soort favorieten die je deelt. Ik weet het eigenlijk niet zo goed, maar het ziet er leuk uit en ik kom het steeds vaker tegen op de blogs. Ik heb daarom maar een account aangevraagd. Eens zien of ik er iets mee kan en zo niet, ach dan is het de zoveelste site waar ik een account heb en niets doe. Ik vind haar tekeningen super, zo simpel. Alweer iets allerdaags tekenen. Ik moet mezelf er toch eens toe gaan zetten om dit soort schetsjes te gaan maken. Plaatjes kijken op flickr.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten