zondag 4 oktober 2009

sneakers en swappen



Mijn nieuwe sneakers, stoer toch?! Het vorige paar DC die ik kocht is alweer 2 jaar oud, ik loop er vaak, heel vaak, op en nog zijn ze niet kapot. Maar dan raak je er toch een beetje op uitgekeken, dus nu een blauw paar erbij en ze glimmen nog ook!
Het was wel een impulsaankoop. Ik ging alleen maar mee naar de winkel met mijn lief, hij had nieuwe schoenen nodig. Hij kan dat prima zelf en alleen, maar samen naar de stad is natuurlijk veel gezelliger. En ja toen zag ik ze en ik werd verliefd. Het meisje achter de kassa vond het wel een beetje raar. Ik had toevallig die dag een stelten-dag, hoge hakken en sneakers blijven toch een ongewone combinatie :)



Deze charm ontving ik van Ineke voor de swap op MMD. Vind het echt een plaatje.
De envelop voldeed niet aan mijn verwachting. Ik stond verbaasd te kijken toen er een dikke, grote envelop de bus in kwam. Behalve deze charm kreeg ik ook nog een hele leuke kaart en wat goodies. Kaarten zijn hier altijd welkom, dat blijven kadootjes al heb ik er inmiddels honderden gekregen. En goodies kan ik altijd gebruiken natuurlijk :)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten