zondag 4 maart 2012

inspiratie ~ nailart

bron
Ik vind het zo mooi, van die gelakte nagels in allerlei kleurtjes met figuurtjes erop.
Maar ik gun mezelf geen tijd om naar een nagelstudio te gaan. Ik heb het druk genoeg met knutselen, tuinieren, koken en tussendoor werken en schoonmaken. Zelf doen zag ik ook niet zo zitten. De nagels van de linkerhand zullen er misschien wel aardig uit gaan zien, maar die van de rechterhand???? Nee dat word niets :)
En toen kwam ik deze tutorial tegen.

Leuk, dat ga ik proberen! Dus vanochtend, na een rustig ontbijt, vertrok ik naar boven om mijn nagels te lakken en stukjes papier erop te drukken.
Ik was er zeker van dat er nog een klein flesje alcohol stond, maar dat heb ik nergens kunnen vinden. Ik heb het geprobeerd met schoonmaakazijn, maar dat werkt niet. Ook mondspoelwater, waar behoorlijk wat alcohol in zit, geeft geen succes.
Morgen dan eerst maar wat alcohol zien te vinden en voor nu genoegen nemen met een french manicure. Met het puntje van mijn tong uit mijn mond hangend de witte lijntjes getekend. Pfff gelukt, nu de andere hand. Wow ook gelukt. Helemaal blij met mijn nagels vergeet ik dat het heel lang duurt voordat de witte lijntjes droog zijn. Resultaat: wit spul over heel de nagel en overal bultjes en vlekjes.
Ik en gelakte nagels, het zal wel nooit een succes worden.

Gelinkt aan insprirational monday en sweet saturday.

3 opmerkingen:

  1. Leuke link!
    Ik heb hem doorgegeven aan mijn dochter, die is ook altijd in de weer met dingen op haar nagels te tekenen.
    Bij mij is nagellak er altijd zo af, ben veel te veel bezig met mijn handen om het mooi te houden.
    Ach maar door al het verven van journals enz heb ik toch vaak leuke kleurtjes op mijn handen, hahaha
    Groetjes van Jolande

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wow! that need a lot of patience but in the end i guess its worth it! thx for sharing the link!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Those are some colorful nails- a rainbow at your fingertips!

    BeantwoordenVerwijderen