donderdag 1 maart 2012

borduren met een muziekje erbij



Counting Crows. Die man heeft zo'n fijne stem en het zingen lijkt hem zo makkelijk af te gaan.
Ik was er niet bij op pinkpop, slapen in een tent is voor mij een zo afschrikwekkend idee dat ik alle meerdaagse festivals aan me voorbij laat gaan. Vroeger heb ik wel gekampeerd met mijn ouders.
Eerst met een vouwwagen en later met een caravan. Daar heb ik toch echt hele leuke herinneringen aan. Mijn eerste vakantie zonder ouders was ook in een tent en ook dat was een geweldige ervaring. Het kan zijn dat de afwezigheid van ouders daar wat mee te maken had ;) Wij hadden met z'n drieën de tijd van ons leven in Frankrijk.



Het begon erop te lijken dat ik TAST vaarwel gezegd had. Dat was ook bijna gebeurd. De steken met dmc garen waren zo moeilijk te zien op de geruite stof, ik vond het niet mooi.
Daarom heb ik een nieuw stukje stof opgezocht en wat bolletjes vrolijk gekleurd katoen. Dat geeft een heel ander effect.
Ik heb nu voor 5 weken een rijtje steken zitten. Het is nu week 9, nog 2 avondjes driftig borduren en ik ben weer bij. En dan wil ik het nog wel wat opvrolijken met kraaltjes ofzo. Ik weet het nog niet precies, ik heb genoeg dingetjes liggen waar ik het mee kan versieren.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten