woensdag 14 december 2011

Bloemetje op woensdag

Ik kwam laatst deze blog tegen. Met daarop een leuke play along: een bloemetje op woensdag.

I found this blog a while ago and it has a fun play along: flower wednesday



De krans heb ik zelf gemaakt. Ik ben niet zo goed in bloemschikken, ik doe het niet zo vaak, maar met wat oefenen word het vast beter. Nu nog een andere kaars in het midden, deze vind ik er niet bij passen, maar ik had niets anders meer staan.

I made the wreath myself. It's not something I'm good at, don't do it often. It should be better with some practise. I will replace the candle, this one doesn't fit in my opinion.



Ik had nog wat rozen over. 1 roos met wat groen in een fles op een dienblad met wat andere gezelligheidjes. Een paar lieve poppetjes, wat kaarsen en potpouri. Staat leuk op de eettafen en dankzij het dienblad is het zo opzij wanneer we de tafel nodig hebben.

I had some left over roses. 1 rose with some green in a bottle on a tray. Some cosy stuff around it. A few sweat dollies, some candles and potpoure. It looks nice on the diningtable and becouse of the tray it is easy to remove.



1 van de poppetjes heb ik met een touwtje aan de fles vastgemaakt.
De poppetjes zaten in een zelfmaakpakketje gekocht bij Action. Lekker goedkoop en ook nog een avondje knutselplezier aan gehad.

1 of the dollies is stringed to the bottle.
I bought the dolls at Action and I had to put them together myself. Cheap and also a fun crafty evening.




Geen opmerkingen:

Een reactie posten