zondag 18 september 2011

41





Het design van mijn jurk. Ik heb een tijdje terug King Louis ontdekt, vind het echt geweldige kleding.
Ik ben dol op jurkjes met bloemen en ook het draagcomfort is geweldig. De voorkant is gemaakt van een dubbele laag stof en dat camoufleert een buikje heel goed.

De jurk had ik gekocht voor de begrafenis van mijn vader. Ik had er al een ander jurkje voor klaar hangen, maar daar knoeide ik chicolademelk over. Op het laatste moment dus nog naar de winkel, terwijl mijn hoofd daar niet naar stond. Ik wist niet zeker of het jurkje wel geschikt was voor een begrafenis, maar het is wel het soort kleding waar mijn vader me graag in zag.
Ik draag het nu in het dagelijks leven en het geeft me het gevoel dat mijn vader dichtbij me is.
Een collega die niet wist waarvoor ik het had gekocht vond het een leuk en feestelijk jurkje. Dus waarschijnlijk is het niet echt geschikt voor een begrafenis :)

Ik mis mijn papa en vandaag heb ik er echt last van. Zal wel komen omdat ik vandaag allerlei dingen heb afgemaakt die hij was begonnen. Sommige dingen zijn confronterend en dan kan zo'n ongeschikt, feestelijk jurkje troost bieden. Emoties zijn rare dingen.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten