woensdag 9 december 2009

de laatste swap voor 2009

Stiekem is dit nog niet de laatste, want met de miepen heb ik nog een kerstkaartenswap lopen. Maar het is wel de laatste voor ons atc clubje.
Alweer geen atc, maar een kersttag. Deze kreeg ik van Gonny.
Een mooie vind ik! En ik krijg ook weer zin in de cocacola kerstreclame, want daar doet deze santa mij wel aan denken.



Ja ik begin in kerstsfeer te komen. Beetje bij beetje zie je de lampjes buiten komen, de winkels liggen vol kerstspullen (al een tijdje, maar dat negeer ik totdat de sint weer terug naar Spanje is) en er worden kerstliedjes gedraaid op de radio.

En Sinterklaas is weer terug naar Spanje. Gelukkig was ik braaf geweest en bracht hij mij ook een kadootje. We hebben een hele gezellige middag en avond gehad met jute zakken, speculaas en borstplaat en surprises met gedichten. Ik heb mijn nieuwe woning kado gekregen, dat is wel heel lief van de sint, jammer alleen dat hij de hypotheek niet over wilde nemen :)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten